ZAPYTANIE OFERTOWE
Na realizację zamówienia pn. Zakup i dostarczenie zestawu mebli w postaci: szafy (1 sztuka), regału (1 sztuka), krzesła (25 sztuk), stołu (2 sztuki), stołu konferencyjnego (1 sztuka) w ramach projektu: „INWESTYCJA W PRZYSZŁOŚĆ SZANSĄ NA ZMIANĘ”.” realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnicy Wielkiej.
ZAMAWIAJĄCY:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnicy Wielkiej
34-483 Lipnica Wielka 518;
tel. 18 263 49 90
- Opis przedmiotu zamówienia
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39100000-3 Meble
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostarczenie zestawu mebli na potrzeby wyposażenia Klubu Integracji Społecznej” w ramach projektu: „INWESTYCJA W PRZYSZŁOŚĆ SZANSĄ NA ZMIANĘ” realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnicy Wielkiej.
W skład zestawu mebli wchodzi:
- szafa (1 sztuka) o minimalnych wymiarach 200x100x35, w kolorze dąb, co najmniej dwudrzwiowa
- regał (1 sztuka) o minimalnych wymiarach 200x75x35 , w kolorze dąb
- krzesło (25 sztuk) – krzesło konferencyjne, czarna lub szara tapicerka
- stół (2 sztuki) o minimalnych wymiarach 200×60 w kolorze dąb
- stół konferencyjny (1 sztuka) o minimalnych wymiarach pozwalających jednocześnie na usadowienie 25 osób, – Zamawiający dopuszcza segmentowy stół konferencyjny
Zestaw mebli powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, w pełni funkcjonalny oraz kompletny, tj. powinien znajdować się w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Niniejsze zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności mające na celu prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego sprzętu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
- Wymagany termin realizacji zamówienia:
- Termin dostarczenia sprzętu do Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipnicy Wielkiej – do 14 dni od dnia podpisania umowy.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim i własnoręcznie podpisana przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
- Ofertę należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
- Wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert swoją ofertę zmienić lub wycofać.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i informacji dotyczących treści złożonych ofert.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego. Wykonawca, który nie wykaże spełniania ww. warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
- Wykonawca w przedłożonej ofercie wskazuje cenę ryczałtową, kompletną, jednoznaczną, stałą i obejmującą wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena musi obejmować całkowity koszt wykonania części zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu umowy i uwzględniać wszelkie czynności związane z terminową i prawidłową realizacją przedmiotu umowy. Uproszczony kosztorys ofertowy, który Wykonawca załącza do składanej oferty ma charakter pomocniczy i poglądowy.
- Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać i wprowadzać dodatkowych treści do formularza
- W ofercie należy podać wartość netto i brutto w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena odnoszona jest do danej części zamówienia.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
- Cena brutto – max. 88 pkt.
W ramach kryterium „Cena brutto” Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:
Cmin
Pc = ————– x 88 pkt.
Cn
gdzie:
Pc – punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium „Cena brutto”;
Cmin – najniższa cena brutto za wykonanie zadania spośród złożonych ofert;
Cn – cena brutto za wykonanie zadania zaproponowana przez Wykonawcę, którego oferta jest badana.
Cenę za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi w formularzu oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) jak i we własnym kosztorysie ofertowym. Wszystkie ceny jednostkowe i wartości należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Gwarancja – max. 12 pkt.
W ramach kryterium „Gwarancja” Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:
Gw
Pgw = ————– x 12 pkt.
Gwn
gdzie
Pgw – ilość punktów dla kryterium
Gw – ilość punktów przyznana za przedłużoną gwarancję (za każdy miesiąc wydłużonej gwarancji przyznawany jest jeden punkt (Gw) – maksymalnie Gw=10
Gwn – największa liczba punktów za przedłużoną gwarancję (Gwn=10)
Wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące, dodatkowo Wykonawca może zaoferować przedłużoną gwarancję (nie więcej niż kolejne 12 miesięcy – okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach), która będzie dodatkowo punktowana przy ocenie złożonych ofert.
24 miesiące (gwarancja wymagana), za każdy miesiąc powyżej ale max do 12 miesięcy czyli 36 miesięcy łącznie 1 pkt (np. 25 miesięcy 1 pkt, 30 miesięcy 6 pkt, 36 miesięcy 12 pkt).
- Wymagania wobec Wykonawcy:
- Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na dostarczony sprzęt na okres wskazany w formularzu ofertowym.
- Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24 miesięcy a max. 36 miesięcy.
- Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Okres rękojmi przedłuża się na okres gwarancji.
- Dodatkowe warunki
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. W takim przypadku nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
- Wykonawcy pozostają związani złożoną ofertą przez 30 dni, licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe i inne polegające na niezgodności oferty z zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Oferenta, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian warunków zamówienia na każdym etapie postępowania.
- W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
- Zmiana umowy:
- Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna jeżeli:
- w trakcie obowiązywania umowy nastąpią zmiany stawki podatku od towarów i usług: kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, strony odpowiednio skorygują kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług,
- zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego,
- zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy,
- zmiana leży w interesie Zamawiającego.
- Odrzucenie oferty:
- Zamawiający odrzuci ofertę, która:
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- została złożona po terminie,
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
- W toku postępowania Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty.
- Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę można złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnicy Wielkiej 34-483 Lipnica Wielka 518; w godzinach pracy Zamawiającego lub przesłać pocztą elektroniczną (jako skany dokumentów) na adres lipnica_rpo@wp.pl, w terminie do 24.05.2021r. do godz. 15.00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania np. przesyłką pocztową, czy kurierską. Złożone oferty zarówno podlegające ocenie jak i odrzucone lub złożone po terminie nie będą zwracane.
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
- Unieważnienie postępowania:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku:
- jeżeli najkorzystniejsza oferta przekraczać będzie budżet ustalony przez zamawiającego na realizację zadania,
- w przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie przez, co skutkowałoby nieprzyznaniem środków dotacyjnych, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.
- Z tytułu odrzucenia ofert oferentom nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- Klauzula informacyjna dla:
- wykonawców będących osobami fizycznymi,
- wykonawców będących osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie),
- członków organu zarządzającego lub nadzorczego Wykonawcy, wspólników spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurentów, będących osobami fizycznymi (w zakresie danych osobowych zamieszczonych w informacji z KRK).
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnicy Wielkiej
34-483 Lipnica Wielka 518;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: tel. Jan Kuliga 609651709, e-mail: iodo.public@gmail.com
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zapytania realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipnicy Wielkiej. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie do dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu. W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą istotnych postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udziela Arkadiusz Dudek pod numerem telefonu 668 341 139 oraz adresem email:lipnica_rpo@wp.pl,